Anagrama gandului ascuns-amarganA iuludnag snucsa

Posted by Alexandra Tulbure | Posted in | Posted on 06:54

2

Stau aplecată asupra căzii şi îmi şamponez părul, iar întrebările şi gândurile curg mai în grabă decât picurii de apă. Poate doar stând aşa sângele îşi găseşte drumul spre mintea mea, iar picurii... unul spre ochi ca să mi-i deschidă şi unul spre inimă ca să nu se mai oprească niciodată.
Deasupra mea e doar duşul, tavanul şi Dumnezeu. Sunt tot mai aproape de El, nu că El nu ar fi fost până acum aproape de mine. Până acum uşa era cu zăvor şi doar acum se vede întredeschisă. L-a lăsat să intre şi încet, încet a pus stăpânirre pe sufletul meu. E bine.

Comments (2)

ale.
nu stiu ce iti dau batranii de mancare,
dar daca deasupra ta la dush nu e tavanul nu-i de bine:)
nu tii frig acuma pe vremea asta?

Exista si un tavan, Buzea:)) Trebuie doar sa citesti!

Trimiteți un comentariu