Posted by Alexandra Tulbure | Posted in | Posted on 01:53

0

Jingle  Soft FM: „A radio for sofies and oldies.”

FORMAT   Oldies/Soft rock/ Christian rock

Public TINTA   Vizează segmentele de vârstă între 15-22 şi 23-25 de ani, atât de sex feminit cât şi masculin, cu studii medii şi superioare.

Acoperire  Local. Acesta acoperă atât zona urbană, cât şi cea rurală.

Mod de transmitere Prin unde herziene.

Forma de finantare Comercial (autohton).

Modul de organizare Independent.

Continut Generalist.

organigramA Departamentul de ştiri(reporter, redactor, editor, prezentator, corespondent, invitat permanent), departamentul programe/muzical(disc jokey, matinal, program de însoţire, emisiuni tematice), departamentul vânzare/marketing(agent vânzări), departamentul producţie(spoturi publicitare, promo-uri), departamentul tehnic(sunetist, inginer consultant).

grila de programe

                             The Fray- Never say never
                             One Republic- Say (All I need)
                             Plumb- Cut
                             No Mercy- Where do you go
                             UB40- Red red wine
                             Tony Braxton- Unbreak my heart

PROMOVARE Promovarea se face prin intermediul reţelelor sociale precum Facebook, Twitter, prin intermediul unui portal online (o pagină online a radioului unde să se poată asculta), prin intermediul concursurilor zilnice în care se poate colabora cu diverse localuri sau cu organizatorii unor evenimente( gen Radio Impuls) etc.

Audienta Ore de maximă audienţă: 9:00 a.m la 12:00 a.m.

POZITIONARE PE PIATA  ARA: Daily reach 670.8, Marchet share 4.5.

Comments (0)

Trimiteți un comentariu