Din nou şi de la capăt!

Posted by Alexandra Tulbure | Posted in | Posted on 05:42

0

Foto: Alexandra Tulbure

















Am dormit puţin, am mâncat puţin, am petrecut şi mai puţin, dar în schimb am scris mult, am citit şi mai mult, dar mai mult de atât m-am gândit, am reflectat şi am concluzionat ce sunt, cine sunt, de ce sunt şi pentru ce sunt eu în viaţa aceasta.
Am hotărât cine vreau să fiu şi cine pot fi. Am hotărât că nimeni nu poate spune unde mi-este locul şi de ce nu aparţin unde vreau eu să fiu, nimeni şi nimic nu mă defineşte ca persoană a acestei societăţi.
Acum gândesc clar, poate încă şubred sub presiune, dar mă remediez cu succes în fiecare zi ce trece.
Nu o să renunţ la idealurile şi planurile mele, doar pentru că unele persoane nu au încredere în mine sau mă forţează intenţionat să mă dau la o parte. Asta denotă frica lor faţă de ambiţia, motivaţia şi persuasiunea cu care acţionez şi de care dau dovadă.
Sunt aici să lupt pentru dorinţele mele, deoarece dacă eu nu o fac cine să o facă pentru mine?! Nu pot să ajung la trapta de sus dacă nici măcar nu trec pragul şi dacă aştept în josul scărilor nimeni nu va deschide uşa din vârf în locul meu.
Acum ştiu ce vreau, sunt pregătită să-mi însuşesc ce-mi aparţine...

Comments (0)

Trimiteți un comentariu