Am să trăiesc!

Posted by Alexandra Tulbure | Posted in | Posted on 10:00

0

Eu, doar cu o singură şansă la fercire! Nu mi-aş putea imagina o reuşită...
Nu am sufletul pregătit pentru a îndura tristeţe şi nu am crezut că am puterea să continui tot ce fac, dar destinul meu e scris! De câte ori mă va doborâ de atâtea ori mă voi ridica! Sun atât de puterică încât munţii se înclină în faţa mea iar râurile se despică în două!
Am decis că răutatea din jurul meu este doar o iluzie iar eu nu simt mirosul putreziciunii de lângă mine! Prietenii cei fără puritate devin în măinile mele marionete, iar eu le fac loc pe raftul de sus unde nu voi mai ajunge la ele dar nici ele nu vor putea cădea să mă rănească! Am să las praful să se depună, iar timpul mă va ajuta! Încet le voi spune adio!
Păşesc tiptil pe un pod plin de amintiri neplăcute, mă gândesc!


Comments (0)

Trimiteți un comentariu