Femeia!

Posted by Alexandra Tulbure | Posted in , | Posted on 02:16

0


Jean Luke Lahaye-Femme

De la începuturile noastre am fost numite sfinte (Fecioara Maria), mai apoi am fost arse pe rug sau decapitate, fiind considerate vrăjitoare. (Marie Antoanette) Nu am avut drept la vot, deoarece munca noastră consta în procreeare şi punerea cinei pe masă şi priorităţile noastre erau impuse de un statut social leneş, iar statul agale în spatele unui bărbat era necesar. Eram nesemnificative. Am fost încoronate şi am trăit alături de soţii noştri, care mai apoi au decedat şi noi am fost numite criminale. (Maria de Medici) Am fost sursa de inpiraţie pentru unul dintre cele mai valoroase picturi. (Mona Lisa)
Dacă nu am fi fost noi, mai mult de jumătate din melodiile compuse până în momentul de faţă ar rămâne fără subiect. (Oh, Carolina-Shaggy)

Comments (0)

Trimiteți un comentariu