Încă un pic mai mult...

Posted by Alexandra Tulbure | Posted in | Posted on 04:09

0

Mă aflu într-un loc unde, până şi creativitatea fuge de mine. O grotă în care nu îmi găsesc refugiu, iar furtuna şi frigul îmi îngheaţă simţurile şi mintea. Mi-am uitat ambiţia şi priorităţile le-am pierdut de mult. Am crezut că puternic eşti dacă duci la capăt orice ţel, dar eu am dat dovadă doar de slăbiciuni. Nici zâmbetul nu îmi este la fel de pur şi nici ochii nu mai îmi zâmbesc ca înainte. Oricât efort aş depune că să fiu apreciată, este în zadar. Nu o mai fac din interes pentru bunăstarea sufletului meu şi mândria mea, ci am devenit malefică faţă de mine şi intenţiile mele. Sunt laşă, tăcută şi îngândurată, dar sunt tot eu! Caut un loc plin de bucurie şi încâ sunt la început de drum!

Comments (0)

Trimiteți un comentariu